Logo
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Writy.
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Writy.
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
اعتماد و اطمینان به بانک آینده در اوج

اعتماد و اطمینان به بانک آینده در اوج

شیدا قهرمانی توسط شیدا قهرمانی
17 دی 1402
در سایر اخبار ویژه
0
Share on FacebookShare on Twitter

کسب رتبه دوم در سهم از بازار مانده منابع اشخاص در سال 1402 نشان می‌دهد که اعتماد و اطمینان به بانک آینده در بالاترین مرتبه قرار دارد.

به گزارش هنرسان به نقل از پول نیوز، عملکرد هر بنگاه اقتصادی، با در نظر گرفتن شاخص‌های مرتبط با آن بررسی و به مدیران مجموعه، نمره مثبت یا منفی داده می‌شود. برخی از شاخص‌ها کلی است که در مورد تمامی بنگاه‌ها در عرصه‌های گوناگون صنعت، کشاورزی، خدمات و… قابل تعمیم است، اما برخی شاخص‌ها مختص همان فعالیت خاص است.

شاید علاقه مند باشید

رئیس جمهور مردم نه رئیس جمهور کارشناسان / اعلام 10 دستاورد ملموس از سوی نامزدهای انتخابات

رئیس جمهور مردم نه رئیس جمهور کارشناسان / اعلام 10 دستاورد ملموس از سوی نامزدهای انتخابات

2 تیر 1403
پیام تسلیت رییس صندوق توسعه ملی برای شهادت آیت الله رییسی

پیام تسلیت رییس صندوق توسعه ملی برای شهادت آیت الله رییسی

31 خرداد 1403

کسب سهم بازار

یکی از مهمترین شاخص‌هایی که در زمینه تمامی میتوان به آن استناد کرد و شاخص کل محسوب می‌شود، سهم بازار است. سهم بازار یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های موفقیت در تجارت است که می‌توان از آن برای اندازه گیری اثربخشی تلاش‌های مختلف درآمدزایی، از کمپین‌های بازاریابی گرفته تا توسعه محصول، گسترش، نوآوری، ابتکارات تجاری و موارد دیگر استفاده کرد.

سودآوری کسب و کار

هنگامی که شاخصی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، باید تاثیرانش را مورد بررسی قرار دهیم تا به اهمیت آن پی ببریم. سهم بازار نشان می‌دهد درصد فروش شرکت در بازار کل چقدر است و اگر شرکتی توانسته باشد سهم بالایی از بازار را بدست بیاورد، یعنی آن کسب و کار سودآور بوده است.

سخن گفتن مستند

سالهاست تحقیق و پژوهش مهمترین ابزار برای شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های یک موضوع در عرصه‌های گوناگون است که شامل فعالیت‌های اقتصادی در تمامی زمینه‌ها می‌شود. از آنجا که کسب و کار در سطح جهانی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد، بیشتر بررسی‌ها برای ترغیب و تشویق بخش خصوصی صورت می‌گیرد. یکی از مهمترین مراکزی که نتیجه تحقیقات آن‌ها می‌تواند موثر باشد، نظام دانشگاهی است. نظام دانشگاهی هیچ نفعی از تحقیق نمی‌برد و به همین دلیل بررسی‌هایی که انجام می‌دهد، از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است. دانشگاه هاروارد نیز تحقیقی برای بررسی عملکرد بازار با عنوان پروژه تاثیر سود استراتژی‌های بازار (PIMS) انجام داد که در این تحقیق، دانشمندان کسب و کار، ۳۷ عامل اصلی تاثیرگذار بر سود را شناسایی کردند که یکی از مهمترین آن‌ها سهم بازار بود.

روش مطمئن سهم بازار

دقت بررسی با ابزار سهم بازار به اندازه‌ای اهمیت دارد که می‌تواند مطمئن‌ترین روش برای قضاوت در مورد اثربخشی برنامه‌های کسب درآمد باشد و نشان می‌دهد که کمپین‌های بازاریابی، ابتکارات تجاری یا نرم افزار CRM طبق برنامه ریزی در حال پیشرفت هستند یا نیاز به تغییر و تعدیل دارند.

سنجش رقابت

نکته دیگری که بررسی سهم بازار نشان می‌دهد، سنجش رقابت و درصد موفقیت است. سهم بازار یک روش عالی برای سنجش موفقیت یک بنگاه اقتصادی در مقایسه با رقبا در اندازه‌های گوناگون است. بر اساس سهم خود از بازار نسبت به کل مشاغل موجود در یک مکان خاص، می‌توان تأثیر استراتژی‌ها و اجرای مناسب آن‌ها را سنجید.

سهم بانک آینده از سهم بازار

نظام بانکی نیز برای آنکه عملکرد خود را نشان دهد، از ابزار‌های گوناگونی استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها سهم بازار است. البته سهم بازار نیز به زیرمجموعه‌های بسیاری تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها سهم از بازار مانده منابع است، گزینه‌ای که بانک آینده توانسته جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. بر اساس داده‌های کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی که عملکرد آبان ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار داده، بانک آینده با سهم از بازار ۱۲٫۴ درصدی، رتبه دوم سهم از بازار مانده منابع اشخاص را به خود اختصاص داد که این عدد نشان گر اعتماد مشتریان به بانک است.

سودآوری در دستور کار

کسب رتبه‌های بالاتر در یک مجموعه، به ظرافت، مدیریت توانمند، درک شرایط، فرصت طلبی، آینده نگری، تسلط بر عملکرد و… را می‌طلبد به همین دلیل وقتی یک مجموعه موفق می‌شود رتبه‌های بالایی را به ویژه در بین رقبای قدر بدست بیاورد، در بوق و کرنا می‌کند. بانک آینده به‌منظور بهبود شاخص کیفیت دارایی؛ مولدسازی دارایی‌های مازاد و فعالیت بیش‌تر شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را در دستورکار قرار داده است. در واقع، هدف اصلی بانک آینده همان سودآوری است تا همه ذی‌نفعان بانک از جمله سهامداران، کارکنان و سپرده‌گذاران از آن منتفع شوند.

ارایه خدمات متنوع

در شرایطی که بانک‌ها بدنبال ارایه خدمات متنوع و البته تاثیرگذار برای جلب مشتریان بیشتری هستند، بانک آینده نیز در کورس این رقابت غافل نمانده و در حالی با کسب موفقیت‌های پی‌درپی از اساسی‌ترین هدف خود که خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرامی است، غافل نبوده که با طراحی و ارائه خدمات و محصولات متنوع خود از جمله طرح‌های اعتباری و تسهیلاتی همچون «کارگشا»، «طراوت»، «جهاد کالا»، «آینده‌داران» و «کارا» با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوار‌های ایرانی، همواره در راستای تحقق اصل «مشتری‌مداری»، گام برداشته و برمی‌دارد.

برچسب: بازاریابیبانک آیندهسهم از بازارکسب و کارکورش شرفشاهی
شیدا قهرمانی

شیدا قهرمانی

خبرهای مرتبط

رئیس جمهور مردم نه رئیس جمهور کارشناسان / اعلام 10 دستاورد ملموس از سوی نامزدهای انتخابات

رئیس جمهور مردم نه رئیس جمهور کارشناسان / اعلام 10 دستاورد ملموس از سوی نامزدهای انتخابات

توسط شیدا قهرمانی
2 تیر 1403
0

لازم است که مردم نیز به همان اندازه شفاف بدانند که شما قصد انجام چه اقداماتی را دارید. در حداکثر...

پیام تسلیت رییس صندوق توسعه ملی برای شهادت آیت الله رییسی

پیام تسلیت رییس صندوق توسعه ملی برای شهادت آیت الله رییسی

توسط شیدا قهرمانی
31 خرداد 1403
0

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان او...

محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد

محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد

توسط شیدا قهرمانی
30 خرداد 1403
0

در راستای استقبال کشورهای مختلف ومهم جهان از فاز یک جهانی شدن محصول بی نظیر nbs، در حال حاضر با...

همکاری رها شمس پیوار  با روسیه و آلمان

همکاری رها شمس پیوار با روسیه و آلمان

توسط شیدا قهرمانی
27 خرداد 1403
0

کشور عزیزمان را به صورت یک برند به بازارهای جهانی معرفی و قدم های جدید برای ورود به بازار را...

پست بعدی
چتر حمایت منطقه آزاد انزلی بر سر روستاییان

چتر حمایت منطقه آزاد انزلی بر سر روستاییان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

وطنی نو

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر

طراحی و اجرا توسط: آریان وب